همکاری دانشکده طب سنتی و پژوهشکده علوم گیاهی در راستای گسترش تحقیقات گیاهان دارویی

عشق و دوستی

همکاری دانشکده طب سنتی و پژوهشکده علوم گیاهی در راستای گسترش تحقیقات گیاهان دارویی


همکاری دانشکده طب سنتی و پژوهشکده علوم گیاهی در راستای گسترش تحقیقات گیاهان دارویی

  • همکاری دانشکده طب سنتی و پژوهشکده علوم گیاهی در راستای گسترش تحقیقات گیاهان دارویی

    در راستای گسترش تحقیقات در زمینه گیاهان دارویی، همکاری مشترک میان دانشکده طب سنتی و پژوهشکده علوم گیاهی مشهد گسترش می یابد.

    به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو از مشهد، دانشکده طب سنتی و پژوهشکده علوم گیاهی در راستای گسترش تحقیقات گیاهان دارویی همکاری مشترکی را آغاز کردن.

    به منظور بررسی امکان استفاده از ظرفیت‌های موجود در دانشگاه‌های فردوسی و علوم پزشکی مشهد در زمینه گیاهان دارویی و دستیابی به راهکارهای هم‌افزایی و اجرای پروژه‌های تحقیقاتی مشترک نشستی با حضور رئیس و اساتید این دو دانشگاه در پژوهشکده علوم گیاهی برگزار شد.

    از موارد مطرح شده در این نشست استفاده از پتانسیل‌های عظیم موجود در هرباریوم، بهره‌گیری از پروژه‌ها و تحقیقات ارزشمند صورت‌گرفته در زمینه گیاهان دارویی در دانشگاه فردوسی مشهد و نیز اعلام آمادگی پژوهشکده علوم گیاهی به‌عنوان یک نقطه ارتباطی مؤثر با دانشکده طبّ سنتی و مکمّل و دانشگاه علوم پزشکی بوده است.

    جلیل توکل افشاری، رئیس دانشکده طب سنتی و مکمل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در این نشست ضمن تأکید بر اهمیت گیاهان دارویی در علوم مختلف و به‌ویژه در طبّ سنتی، مکمّل، اسلامی و جایگاه گیاهان دارویی به‌عنوان گنج همیشه‌بهار تاریخ پزشکی در ایران، گفت: در حال حاضر دغدغه بسیار زیادی در علوم مرتبط با طبّ سنتی و مکمّل در رابطه با اصالت گیاهان دارویی وجود داردکه در این مسیر همکاری متخصصان و افراد متولی این بخش به‌عنوان یک جایگاه علمی و آکادمیک بسیار مهم است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : شنبه 21 مرداد 1396
زمان : 21:23


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.