خرید ویلا ساحلی در سرخرود املاک جاوید ‏

عشق و دوستی

خرید ویلا ساحلی در سرخرود املاک جاوید ‏


بهره بردن از ساحل خزر، می تواند مهم ترین انگیزه برای خرید و فروش ویلا در شمال باشد. شهر سرخرود نیز از اين امر مستثني نيست. شهر سرخرود ساحل بسيار وسيعی دارد. سرخرود بر خلاف سایر شهرهاي شمال كه ساحل شني از بين رفته است، ساحل ماسه ای فراخي دارد. ساحل ماسه ای  سرخرود به طول ۵ کیلومتر چشم انداز جذابی را برای این شهر به وجود آورده است. به علاوه در فصول ماهيگيري ديدن فرايند توركشي و ماهيگيري در اين ساحل بسيار جذاب و ديدنی است. می توان ساعت ها نشست و به فعالیت ماهیگیرها خیره شد. منطقه سرخرود و روستاهای شهر محمودآباد و شهر سرخرود به عنوان بهترین مکان برای خرید ویلا ساحلی در سرخرود املاک جاوید و آپارتمان در سرخرود شناخته می شوند. در این مناطق امکان خرید هر نوع ویلا و آپارتمانی را با سبک دلخواه خودتان برایتان امکان پذیر است. گزینه های خرید ویلاهای لوکس و مدرن ساحلی و آپارتمان های لاکچری با چشم انداز دریا ، تا کنون افراد زیادی را برای خرید یک ملک ابدی جذب کرده است چراکه قیمت ویلا و آپارتمان در سرخرود بسیار مناسب می باشد . جنگل و دریا، که معنای واقعی ویلا و آپارتمان در شمال را به مخاطب می رساند، هر دو در این منطقه قابل رویت هستند. این مناطق با داشتن نگهبانی ۲۴ ساعته از امنیت بالایی برخوردار می باشند. این مناطق با توجه به پتانسیل های گردشگری و شرایط اقلیمی بی نظیری که دارد، گزینه بسیار مناسبی جهت خرید ویلا و آپارتمان در مازندران می باشد.

اکنون که با اهمیت و نقش شهرک خانه دریا در استان مازندران به عنوان یک منطقه قدیمی و معتبر برای خرید ویلا آشنا شدید، شاید تمایل دارید که اندکی بیشتر در مورد ویژگی‌ها و امکانات آن اطلاعاتی را به دست بیاورید.

این شهرک ویلایی زیبا و گسترده، تعداد زیادی ویلاهای فلت و دوبلکس و آپارتمان را در خود جای داده است. معماری تمام ویلاها چه آن دسته از ویلاهایی که در چند دهه گذشته ساخته شده و چه ویلاهای نوساز، همه از بهترین طرح‌ها الهام گرفته شده‌اند.

 

مهم‌ترین مزیتی که ساخت و ساز در ویلاهای شهرکی ارائه می‌دهند، نظم و ترتیب مناسبی است که در ساخت و ساز ویلا رعایت شده است. همین عامل موجب شده که مسیرهای تردد خودرو یا مسیرهای دسترسی به ساحل، زیباتر ساخته شود.

شهرک خانه دریا در مازندران به عنوان یکی از شهرک‌های برند منطقه، شناخته شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : جمعه 1 مهر 1401
زمان : 22:27


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.