آپدیت جدید اینستا؛ 29 قابلیت‌ جدید اینستاگرام که نمی‌دانستید

عشق و دوستی

آپدیت جدید اینستا؛ 29 قابلیت‌ جدید اینستاگرام که نمی‌دانستید


اینستاگرام همیشه در حال تغییر است، چیزهای جدید اضافه می کند، الگوریتم های آنها را تغییر می دهد و ما را تحت تاثیر قرار می دهد! به‌خاطر تغییرات مداوم، اطلاع از آخرین به‌روزرسانی‌های اینستاگرام ممکن است دشوار باشد

1. عملکردهای جدید اینستاگرام در دسته بندی ها و گزینه های فیلتر

نسخه جدید اینستاگرام مدیریت فالوورهای خود را آسان می کند و صفحات افرادی را که بیشترین تعامل را با آنها دارید ذخیره می کند! اگر به لیست افرادی که دنبال می کنید بروید، اضافه شده های جدیدی را مشاهده خواهید کرد.

1. دو دسته مختلف: "کمترین تعامل" و "بیشترین بازدید محتوا"

2. یک نماد فلش دو طرفه کوچک که به شما امکان می‌دهد موارد زیر را بر اساس \"پیش‌گیری‌شده‌ترین\" و \\\"آخرین دنبال‌شده\" مرتب کنید.

برای کسانی که به دنبال تعامل بیشتر با افرادی هستند که دنبال می‌کنند، این ابزار به شما کمک می‌کند تصمیم بگیرید با چه کسی ارتباط برقرار کنید. به عنوان مثال، افرادی که با آنها ارتباط برقرار می کنید از برخی لایک ها و نظراتی که محتوای شما را راه اندازی می کند، قدردانی می کنند!

2. قابلیت جدید اینستاگرام برای لایک های مخفی

ممکن است شنیده باشید یا این تغییر برای اکانت شما اتفاق افتاده باشد، اما اینستاگرام تعداد لایک های دریافتی پست شما را بررسی می کند! این تغییرات برای همه بازدیدکنندگان فضای شما قابل مشاهده است، با این حال ممکن است هنگام مشاهده پست‌های خود همچنان همان تعداد را به صورت خصوصی مشاهده کنید. اینستاگرام اعلام کرد که این تغییر با حذف معیارهای نامعتبر به سلامت روان کاربران کمک می کند. من یک پست وبلاگ کامل در مورد این تغییرات و اینکه چگونه آنها بر شما و کسب و کار شما تأثیر می گذارد نوشتم.

3. قابلیت جدید اینستاگرام با فلش در استوری (قابلیت جدید استوری اینستاگرام)

یکی از بهترین راه‌ها برای جلب توجه کاربران در مقالات، افزودن فلش به مناطق مورد علاقه است. به عنوان مثال، یک فلش که از پایین صفحه به سمت بالا است، کاربران را به ورود به سیستم می‌خواهد، و فلشی که به تصویر نمایه شما اشاره می‌کند می‌تواند از آنها بخواهد که از سایت شما بازدید کنند. اینستاگرام با استراتژی های مختلف تصمیم گرفت تا یک "قلم پیکان" رسمی را به ابزار طراحی استوری خود اضافه کند: اشاره دقیق!

چگونه: فقط دوربین استوری اینستاگرام خود را باز کنید (با کشیدن انگشت به سمت راست از صفحه اصلی). یک عکس یا ویدیو بگیرید یا یک تصویر آپلود کنید، سپس روی ابزار قلم در بالا سمت راست ضربه بزنید. از اینجا اضافه شده جدیدی را خواهید دید که شبیه یک فلش کوچک است. روی آن کلیک کنید، سپس یک خط بکشید - متوجه خواهید شد که اینستاگرام به طور خودکار یک فلش به انتهای هر خط اضافه می کند.

4. آنچه در اینستاگرام برای ایجاد محدودیت سنی جدید است

اینستاگرام اکنون به کاربران اجازه می دهد تا محدودیت سنی برای حساب های خود تعیین کنند. من هنوز افراد زیادی را ندیده‌ام که این به‌روزرسانی جدید اینستاگرام را انجام دهند، زیرا معمولاً نمی‌خواهید تعداد افرادی که می‌توانند به صفحه شما دسترسی داشته باشند را محدود کنید. اما کسانی که مطالبی را ارسال می کنند که برای سنین خاص مناسب نیست می توانند از این قابلیت استفاده کنند. (با این حال، محتوایی که برای همه مخاطبان مناسب نیست، احتمالاً ابتدا توسط اینستاگرام مسدود می شود...)
چگونه. برای افزودن این تنظیم به حساب خود، به نمایه خود بروید، در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید، \"تنظیمات\"، \"Business\" و سپس \"حداقل سن\" را انتخاب کنید. در اینجا می توانید یک سن پیش فرض برای افرادی که به حساب شما دسترسی دارند تعیین کنید یا می توانید سن را بر اساس موقعیت مکانی تعیین کنید.

5. ویژگی جدید اینستاگرام با حساب خلاق

اینستاگرام گزینه سومی را به ناوگان فعلی خود اضافه کرده است. اکنون می توانید بین Personal، Business و Creator یکی را انتخاب کنید. تفاوت بزرگ؟ خوب نه زیاد Creative Account به سازندگان محتوا با افزودن ویژگی‌های جدید کمک می‌کند حساب خود را رشد دهند. همانطور که در اینجا می بینید، حساب های خلاق می توانند سود و زیان روزانه خود را پیگیری کنند. به غیر از آن، ویژگی ها مانند حساب تجاری است.

6. آپدیت جدید ایسنتا حالت تاریک دارد

اگر امروز با یک اینستاگرام کاملاً تاریک از خواب بیدار شدید - بخشی از آخرین آزمایش بتا آنها هستید! کاربرانی که iOS 13 و Android 10 دارند، نسخه تاریک محبوب ترین برنامه رسانه اجتماعی ما را تجربه خواهند کرد. همانطور که گفته شد، این فقط برای کاربرانی با سیستم عامل های خاص در دسترس است، اما اگر آن را دارید، در اینجا نحوه فعال/غیرفعال کردن حالت تاریک آورده شده است:

  • How to iPhone: به تنظیمات گوشی خود بروید، نمایشگر و روشنایی را انتخاب کنید، گزینه تاریک را روشن کنید.
  • نحوه استفاده از اندروید: به تنظیمات گوشی بروید، Display را انتخاب کنید، تم را انتخاب کنید، تم تیره را روشن کنید.

7. قابلیت جدید موتور جستجوی ایمیل اینستاگرام

آیا تا به حال ایمیلی از اینستاگرام دریافت کرده اید که به شما می گوید واجد شرایط تأیید اعتبار هستید، رمز عبور شما تغییر کرده است، یا اینکه برای حذف یا ذخیره حساب خود باید سریعاً روی این پیوند کلیک کنید؟ من فکر می‌کنم همه ما در یک نقطه یا زمان دیگری چنین کرده‌ایم، و متأسفانه برخی روی پیوندی در یکی از آن ایمیل‌ها کلیک کرده‌اند و لحظاتی بعد متوجه شده‌اند که حساب‌هایشان هک شده است.

این یک کلاهبرداری "فیشینگ" است. ایمیل ها توسط افراد ناشناس ارسال می شوند که قصد دارند شما را فریب دهند تا نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید تا بتوانند بلافاصله آن را بدزدند و به حساب شما دسترسی پیدا کنند.

اینستاگرام بالاخره متوجه شد که این یک مشکل بزرگ است و ویژگی جدیدی را منتشر کرده است که به کاربران کمک می کند تا ببینند ایمیلی از اینستاگرام واقعی است یا نه. این ویژگی جدید را می توان در تنظیمات فعال کرد و هر ایمیل ارسال شده توسط اینستاگرام را در 14 روز گذشته نشان می دهد، بنابراین می توانید از واقعی بودن یا نبودن ایمیل مطمئن شوید. چگونه: به پروفایل اینستاگرام خود بروید، در سمت راست، تنظیمات را انتخاب کنید، امنیت را انتخاب کنید و در نهایت «ایمیل از اینستاگرام» را انتخاب کنید.

من فکر می کنم این ویژگی برای بسیاری مفید خواهد بود، اما در اینجا چند پیشنهاد اولیه ایمیل اسپم وجود دارد: ایمیل فرستنده را بررسی کنید، اگر به چیزی غیر از instagram.com ختم می شود، احتمالاً اسپم است! اینستاگرام همچنین هرگز از طریق ایمیل در مورد تأیید یا تعلیق حساب با شما تماس نخواهد گرفت. فقط برای این عناوین در برنامه اعلان دریافت خواهید کرد. در مورد ایمیل های اینستاگرام ایمن باشید و همیشه بدترین ها را در نظر بگیرید!

8. ویژگی های جدید اینستاگرام با محدودیت های ضد تهدید

اینستاگرام اخیراً ویژگی جدیدی به نام «محدودیت» معرفی کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد از تعامل با کاربرانی که احتمالاً به هر دلیل دیگری باعث نفرت، ارعاب یا توهین غیرعمدی می‌شوند، جلوگیری کنند. این با مسدود کردن شخصی متفاوت است زیرا نمی‌دانند مسدود شده‌اند. آنها همچنان می توانند نظرات نفرت انگیز خود را در حساب شما بگذارند، اما هیچ کس جز آنها نمی تواند آنها را ببیند. صاحب اکانت در صورت تمایل می تواند نظر را فاش کند، در غیر این صورت "نظر منطقی" در جای خود خواهد بود و شما می توانید بدون هیچ تاثیر منفی از طرف آن شخص به ادامه کار خود بپردازید!

نظر: اگر قبلاً نظر معنی‌داری گذاشته‌اند، انگشت خود را به چپ بکشید و نماد \"!\" را انتخاب کنید، سپس \"محدود کردن [نام کاربری]" را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید به نمایه خود بروید، روی نماد همبرگر در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید، تنظیمات را انتخاب کنید، حریم خصوصی را انتخاب کنید، «حساب‌های محدود» را از آنجا انتخاب کنید، و می‌توانید متخلفان شناخته شده را اضافه کنید.

9. ترفندهای اینستاگرام برای ایجاد روابط در استوری

یکی از آخرین به روز رسانی های اینستاگرام برای استوری است! اکنون می‌توانید گیف‌ها، تایمرهای شمارش معکوس، آزمون‌ها، نظرسنجی‌ها و موارد پرسش و پاسخ را با یک ضربه ساده انگشت خود اضافه کنید (زیرا قبل از آن رفتن به دکمه استیکر و انتخاب دستی آن‌ها بسیار دشوار بود).

همچنین دو قابلیت جدید استوری اینستاگرام معرفی می کند: "در این روز" برای مدت طولانی در فیس بوک وجود داشته است و به شما امکان می دهد رویدادهایی را که سال ها پیش در این روز رخ داده اند به اشتراک بگذارید. برای اشتراک‌گذاری پست‌هایی که طی سال‌ها آپلود کرده‌اید و دوستی‌های متقابلی که ایجاد کرده‌اید، به این ویژگی دسترسی داشته باشید (برای مثال، instawithalex و latermedia سه سال پیش شروع به دنبال کردن یکدیگر کردند).

اخرین حرف

خب در این مقاله با این ویژگی های جدید اینستاگرام و آنالیز کامل تمامی آپدیت های جدید اینستاگرام آشنا شدید! به خاطر داشته باشید که اینستاگرام به دلیل معرفی ویژگی های تصادفی به ترتیب غیرقابل پیش بینی (و گاهی اوقات حذف آنها!) بدنام است، بنابراین اگر هیچ یک از موارد بالا را ندارید، صبور باشید - هر چه کمتر بدانید، بیشتر خواهید دانست! همانطور که می‌دانید، پلتفرم‌ها دائماً تغییر می‌کنند، بنابراین مطمئن هستم که با در دسترس بودن ویژگی‌های بیشتر اینستاگرام، مقاله دیگری آماده خواهیم کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : یک شنبه 27 شهريور 1401
زمان : 22:30


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.