عشق و دوستی

در طول فرآیند بهبودی تاتو چه انتظاری باید داشته باشم؟


برایان هیبلر، پزشک متخصص پوست در گروه پوست شوایگر در شهر نیویورک، از آنجایی که درم (ناحیه ای از پوست که در آن رنگدانه رسوب می شود) حاوی اعصاب و رگ های خونی است، خالکوبی می تواند دردناک و خونریزی کند. زمانی که پوست شما شروع به بهبودی پس از ضربه می کند، ممکن است در روز اول متوجه خونریزی خفیف شوید. ترشح مایع شفاف نیز طبیعی است. این پلاسما است و نشان می‌دهد که بدن شما برای بهبود این ناحیه کار می‌کند.» دکتر یداو توضیح می‌دهد. او اضافه می کند که حتی ممکن است کمی جوهر اضافی از خالکوبی تازه خود خارج شود که این نیز کاملاً طبیعی است و بر ظاهر خالکوبی شما تأثیر نمی گذارد. مراقبت های پس از تتو را در وی تتو به طور کامل به شما آموزش داده خواهد شد.

 

در طی چند روز آینده، سیستم ایمنی بدن شما به پاسخ به سوراخ‌ها به‌عنوان یک زخم ادامه می‌دهد که منجر به تورم و مقداری التهاب می‌شود، که هر دو باید به سرعت برطرف شوند. الیوت لاو، MD، متخصص پوست دارای گواهی هیئت مدیره، "کمی قرمزی و حساسیت کاملاً طبیعی است و قابل انتظار است، اما اگر بعد از یک یا دو روز بهبود نیافت یا بدتر شد، به پزشک مراقبت های اولیه یا یک متخصص پوست مراجعه کنید." در گروه پوست کارولینای کارولینای شمالی، به SELF می گوید. او می گوید به طور مشابه، مراقب هر نوع پوسته پوسته پوسته و زرد رنگی باشید، که نشانه بالقوه عفونت باکتریایی است که نیاز به مراقبت پزشکی دارد.

 

احتمال عفونت - که می تواند هر زمان که پوست را بشکنید - رخ دهد - خطر بالقوه شماره یک است. این می تواند عفونت های باکتریایی یا عفونت های ویروسی منتقله از طریق خون (هپاتیت، اچ آی وی) باشد، که دومی به احتمال زیاد به دلیل عدم استریلیزاسیون کافی سوزن رخ می دهد، انار میکایلوف، MD، متخصص پوست دارای گواهی هیئت مدیره در برلینگتون، ماساچوست، و بنیانگذار مراقبت از پوست KP Away، به SELF.1 می گوید: علائم دیگر خالکوبی عفونی شامل قرمزی، تورم، و برجستگی های روی یا زیر پوست است که گاهی اوقات حاوی چرک است، طبق کلینیک کلیولند.

 

واکنش آلرژیک نیز ممکن است، زیرا برخی از افراد به مواد مورد استفاده در جوهر خالکوبی حساسیت دارند. دکتر هیبلر، که به اکسیدهای آهن، کلرید کبالت و کبالت اشاره می‌کند، توضیح می‌دهد: «این امر به‌ویژه در جوهر قرمز، آبی و زرد رایج است، زیرا موادی که برای دستیابی به این رنگ‌ها استفاده می‌شوند نسبت به کربن مورد استفاده در جوهر سیاه حساسیت‌زاتر هستند.» منگنز به عنوان چند نمونه. 2 او می گوید که علائم واکنش آلرژیک شامل قرمزی، تورم، خارش یا بثورات در محل است. لازم به ذکر است که طبق گفته کلینیک مایو، این واکنش می تواند بلافاصله پس از انجام خالکوبی یا حتی چند سال بعد رخ دهد.


نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : سه شنبه 16 اسفند 1401
زمان : 21:15
محو تاتو اصفهان تاتو


تغییرات خالکوبی سه بعدی

هنگام انتخاب طرح خالکوبی سه بعدی، افراد باید قبل از اینکه به یک تصویر متعهد شوند، به چیزهای متفاوتی فکر کنند. درست مانند خالکوبی های دوبعدی، صاحب باید چیزی را انتخاب کند که هم اکنون و هم در آینده برای او معنادار باشد. آنها همچنین باید تشخیص دهند که خالکوبی سه بعدی نسبت به همتای دو بعدی خود فضای بیشتری را اشغال می کند. مالک همچنین می خواهد قبل از رفتن به مغازه محل خالکوبی را انتخاب کند. آنها باید بدانند که آیا می خواهند دیگران به طور مرتب آن را ببینند یا اینکه می خواهند خصوصی تر باشد. اگر راهنمایی لازم دارید و به دنبال اصفهان تاتو وی تاتو هستید راه درست این است که به سراغ مجموعه حرفه ای هستید بهتر است که قبل از مراجعه حتما تحقیق کنید.

 

اکثر مردم می‌دانند که خالکوبی‌های سه‌بعدی فرصت‌های جدیدی را برای صاحبان و هنرمندان باز می‌کند، اما این لزوما آنها را بهتر از خالکوبی‌های دو بعدی سنتی نمی‌کند. به همین دلیل برای افراد مهم است که قبل از اینکه به یک طراحی متعهد شوند، همه گزینه های خود را بررسی کنند. برای مثال، اگر آنها می‌دانند که می‌خواهند خالکوبی جمجمه انجام دهند، باید طرح‌های دو بعدی و سه بعدی را بررسی کنند تا بدانند کدام یک با سلیقه آنها مطابقت دارد.

در اینجا برخی از خالکوبی های سه بعدی مورد علاقه ما آمده است:

تغییرات خالکوبی سه بعدی

از بین راه های بسیاری برای داشتن خال کوبی سه بعدی، نمونه هایی که در زیر لیست می کنیم، برخی از موارد مورد علاقه ما هستند. این بیشتر به این دلیل است که آنها به نظر واقعی هستند یا در صورت انجام صحیح از صفحه خارج می شوند. ما مطمئن هستیم که احتمالاً می‌توانید راه‌های مختلفی برای انجام این کار در نظر بگیرید، اما اینها چند نمونه جالب از ایده‌های عالی برای خالکوبی سه بعدی هستند.

خالکوبی پوست پاره شده

خالکوبی پوست پاره شده اولین نمونه عالی از خالکوبی است که وقتی به سبک سه بعدی انجام شود، شگفت انگیز به نظر می رسد. خالکوبی پوست پاره شده معمولاً به گونه‌ای انجام می‌شود که وقتی پوست به عقب کشیده می‌شود، چیزی مهم زیر آن آشکار می‌شود و به نظر می‌رسد که شما از هر چیزی که زیر پوست پاره شده بود ساخته شده‌اید. ممکن است شعری در مورد چیز مهمی ببینید. در بسیاری از موارد می بینیم که پرچم های کشور یا ایالت در زیر پوست پاره شده آشکار می شود. یکی دیگر از مواردی که تا حدودی وحشتناک است اما واقعاً جالب به نظر می رسد، زمانی است که فیبر عضلانی زیر پوست پاره شده آشکار می شود.

 


نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : دو شنبه 15 اسفند 1401
زمان : 22:23
افزار پرداز هوشمند سورنا


همواره محصولات و راهکارهای سیسکو بعنوان شرکتی پیشرو در صنعت شبکه، مورد توجه ارگان ها و سازمان های پیشرفته بوده است. این شرکت با ورود به حوزه های مختلف از قبیل نتورک، امنیت، Collaboration و مانیتورینگ، پاسخگوی نیاز مشتریان خود در هر سطحی میباشد و موجب اطمینان خاطر سازمان ها و مدیران آنها است. در حال حاضر این شرکت دارای سیر وسیعی از محصولات به منظور پیاده سازی راهکارهای مختلف میباشد.

سوئیچ سیسکو دستگاهی می باشد که تجهیزات تحت شبکه را در بستر LAN به یکدیگر متصل می کند. بصورت کلی، یک سوئیچ بسته های دریافتی (Packet) را پردازش کرده و از طریق پورت های خود و بر اساس MAC Address دستگاه های موجود در بستر شبکه، اطلاعات را ارسال می نماید.

روتر سیسکو برای شعبه های سازمان: سری روترهای ISR 1000، ISR 4000، ASR1000 سیسکو و پلتفرم های لبه شبکه Catalyst 8000 سیسکو با بهره مندی از سیستم عامل IOS XE با بهره مندی انتخاب هوشمندی برای شبکه های کوچک تا متوسط سازمانی میباشد. این روترها امکان انتقال امن داده ها را از طریق VPNتسهیل می کند. در این میان روترهای ISR با استفاده از زیر ساخت های امنیتی سیسکو، از اتصال امن برای انتقال صدا، و اتصال از راه دور و یا Remote کار در خانه را برای کارمندان سازمان آسانتر می کند. همچنین این روترهای کنترلرهای مورد نیاز برای راه اندازی شبکه SD-WAN نیز بحساب می آیند.


نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : شنبه 13 اسفند 1401
زمان : 1:30
golicense.net


HP License Due to the increasing threats to data and resources, security and protection of network information is important for companies. By using the available licenses, more facilities can be used to upgrade the security system and other applications.

ManageEngine License produces professional products in the field of data center management and management of large enterprise networks. This company is one of the subgroups of ZOHO, which was established in 1999 and has introduced various products in the field of management and monitoring to the world

Tenable License Nessus is a system vulnerability scanner software that can search, detect and report various types of vulnerabilities on any device. This vulnerability scanner is developed and supported by Tenable Network Security. Organizations and companies can gain better access to this software by obtaining a license. This vulnerability scanner can detect a wide range of vulnerabilities in the fastest time, with reliability and accuracy. Currently, Nessus is one of the most popular and advanced vulnerability scanners in the world.


نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : شنبه 13 اسفند 1401
زمان : 1:6
ciscolicense


Cisco ISE is a network admission control and access layer infrastructure, where people are connecting to network, and we assume they are trusted. Cisco ISE has improved the policy engine which handles the access layer infrastructure.

Cisco ISE works hand in hand with your network infrastructure and could be implemented as either Radius or Tacacs+ server. In order to authenticate different devices, 802.1x standard is used so the end points could talk to the switches using various protocols like EAP through the switches that deliver authentication information to Cisco Identity Services Engine.

Todays, software-defined networking (SDN) becomes more popular and meanwhile Cisco ACI changes the way we’ve traditionally thought about networking. In Traditional networking administrators use commands and to manage different devices locally. Cisco Application Centric Infrastructure (ACI) is a holistic architecture in the data center providing centralized automation and policy-driven application profiles. This solution delivers software flexibility with the scalability of hardware performance

Cisco Prime Infrastructure provides network monitoring which comprise a broad range of activities. Monitoring the network infrastructure our devices and In fact monitoring the network involves every aspect of ensuring that the network infrastructure is operating efficiently and is expected.their components  running

 


نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : چهار شنبه 10 اسفند 1401
زمان : 22:47
golicense


یکی از نرم افزارهای پرکاربرد در حوزه مانیتورینگ شبکه، ManageEngine License ( لایسنس ManageEngine ) می باشد. این نرم افزار با قابلیت استفاده در سطح بالا با بیش از ۴۰،۰۰۰ مشتری در سراسر جهان، از چارچوب های بزرگ مدیریت شبکه به حساب می آید. بخش نرم افزاری مدیریت IT Enterprise از شرکت ZOHO Corp است که در سال ۱۹۹۶ تأسیس شده و تا سال ۲۰۰۹ به عنوان شرکت AdventNet شناخته شده است ZOHO Corp. خدمات گسترده ای را برای مشتریان IT، لایسنس شبکه و ارتباطات ارائه می دهد. ZOHO Corp با گذشت سالها به رشد قابل توجهی دست یافته است.

معماری لایسنس سیسکو ISE لایسنس ISE با بهره گیری از ساختاری منعطف و مقیاس پذیر از شیوه های مختلف به منظور فراهم سازی High Availability پشتیبانی می کند. برای درک نحوه طراحی و پیاده سازی این نرم افزار، ابتدا بهتر است با مفهوم Persona آشنا شویم. در ساختار Cisco ISE هر Persona عملکرد خاصی را برعهده دارد که به شرح زیر می باشد: – (PAN) Policy Administration Node: این Persona مهم ترین بخش طراحی و پیاده سازی Cisco ISE می باشد که بواسطه رابط گرافیکی، مدیریت و اعمال سیاست های امنیتی را در شبکه مهیا می کند. همچنین فعال سازی لایسنس سیسکو ISE روی این Persona انجام می پذیرد.


نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : سه شنبه 2 اسفند 1401
زمان : 23:2
شرکت سورنا


شرکت سورنا از بدو تاسیس به صورت کاملا تخصصی در زمینه تامین لایسنس اورجینال برای محصولات مختلف نرم افزاری و سخت افزاری مرتبط با زیرساخت شبکه و امنیت اطلاعات فعالیت نموده و در حال حاضر به عنوان بزرگترین تامین کننده لایسنس در ایران، امکان تامین لایسنس برای تمامی برندهای مطرح و شناخته شده موجود در جهان در حوزه شبکه و امنیت را دارا می باشد.

شرکت سورنا با بیش از 8 سال سابقه در صنعت شبکه و دارای سابقه همکاری با ارگان های خصوصی و دولتی و با برخورداری از گواهینامه خدمات فنی، عملیاتی و امنیت افتا و شورای عالی خدمات انفورماتیک ایران و بعنوان شناخته ترین و بزرگترین تامین کننده لایسنس های اورجینال و اصل در ایران، امکان راه اندازی و پیاده سازی زیرساخت های شبکه و امنیت موسسات کوچک تا پیشرفته علاوه بر تامین لایسنس برای تمامی برندهای مطرح و شناخته شده موجود در جهان در حوزه شبکه و امنیت را دارا می باشد.


نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : دو شنبه 1 اسفند 1401
زمان : 23:40
املاک جاوید


به عنوان مشتری آپارتمان ساحلی سرخرود باید برای تامین نیاز خود و اعضای خانواده خود نهایت تلاش را داشته باشید. همانطور که می دانید ویلاهای لوکس و آپارتمان های ساحلی لوکس دارای معماری قابل توجهی هستند. زیباترین محوطه سازی برای آنها به کار رفته، عالی ترین تزیینات را دارند و اگر آپارتمان فول فرنیش آماده شده باشد، بهترین مبلمان و لوازم در داخل آپارتمان فراهم شده است.

آپارتمان خط دریا سرخرود می‌تواند یک محیط عالی برای زندگی در سال‌های آینده را فراهم کند. خرید آپارتمان لوکس در بهترین شهر مازندران به اندازه خرید یک ویلای لاکچری شمال یا یک خانه لوکس اهمیت دارد. در هر معاملاتی که در مازندران انجام می‌دهید باید نهایت دقت را به خرج دهید. اگر می خواهید اطمینان حاصل کنید که آیا خرید یک آپارتمان ساحلی به نفع شما هست یا خیر، بهتر است یک سری نکات کلی و جزئی را در نظر بگیرید.

اگر آپارتمان لوکس با متراژ بزرگتر را در ویلا ساحلی سرخرود بخرید، مطمئناً فضای بسیار بهتری برای اعضای خانواده در دسترس خواهد بود. در این گزینه می توانیم به خرید پنت هاوس در سرخرود هم اشاره کنیم. گزینه های خرید آپارتمان ساحلی در مازندران و خرید ویلای ساحلی را می‌ توانید در وب‌ سایت ‌های آنلاین بررسی کنید.


نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : چهار شنبه 26 بهمن 1401
زمان : 23:0
سامی پیچ


شايع ترين كاربرد قیمت پیچ براي نگه داري اشيا و قطعات به يكديگر مي باشند. بخش استوانه اي از قسمت انتها تا نوك پيچ را پاي پيچ گويند كه ممكن است كل يا بخشي از آن رزوه شده باشد. به فاصله ميان هر شيار با شيار ديگر گام پيچ گفته مي شود. پيچ هاي قدرت كه گاهي محرك هاي خطي يا پيچ هاي انتقال نيز ناميده مي شوند، براي تبديل حركت دوراني مهره يا پيچ به حركت خطي نسبتا آهسته در امتداد محور پيچ به كار مي روند. هدف بسياري از آن ها اخذ مزيت مكانيكي بيشتر است، مانند جك ها و پرس ها و هدف برخي حصول به جا به جايي دقيق حركت محوري است.

قیمت پیچ و مهره ميتواند از فلز، چوب، پلاستيك باشد. پر مصرف ترين مواد در توليد اين نوع اتصالات فولاد ميباشد و نوع آن فولادهاي كم كربن و كربن متوسط ميباشد. ولي استفاده كردن از فولادهاي با كربن بالا، فولاد زنگ نزن(استنلس استيل )(صنايع دريايي -صنايع غذايي -مكانهاي مرطوب )، آلومينيوم (ظروف تفلون)، مس، برنج نيز معمول ميباشد.

خرید پیچ يكي از مهمترين نكاتي كه در توليد اين گونه اتصالات مانند پيچ ومهره و پرچ بايد توجه داشت نوع و جنس مواد اوليه ميباشد. جنس و نوع مواد اوليه نه تنها در كيفيت اين نوع اتصالات تاثير دارد در قيمت تمام شده آنها نيز تاثير زيادي دارد. نوع مفتول فولادي كه در توليد پيچ و پرچ و مهره ها استفاده ميشود بايد قابليت و فرم پذيري سرد را داشته باشد( Cold heading quality (CHQ. اين نوع فولادها معمولا از فولاد ساختماني و معمولي گرانتر هستند

خرید پیچ و مهره اگر جهت حركت دندانه پيچ ها به طرف راست باشدپيچ راست گرد گفته مي شود. براي شناخت ان كافي است به ان عمود نگاه كنيم درصنعتموارد استفاده پيچ هاي راست گرد بيشتر از چپ گرد است . پيچ هاي چپ گرد براياتصال لوله هايي كه براي گاز هاي قابل اشتعال مورد استفاده قرار مي گيرد . اتصالات بيچ شده به صورت اينكه چگونه بار اعمالي را انتقال مي دهند دسته بندي مي شوند .اگر بار به صورت موازي با محور پيچ ها وارد شود


نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : شنبه 22 بهمن 1401
زمان : 1:39
نوین پارتیشن


تمامی انواع کمد اداری نوین پارتیشن را هماهنگ با دیزان داخلی فضای کاری شما ، طراحی ، تولید و اجرا می کنیم. محصولات نوین پارتیشن ، همگی ، متناسب با کاربری سازمانی مشتریان گرامی و کاملا ارگونومیک ساخته می شوند. تنوع طرحهای ما این امکان را می دهد که کمدهایی کاملا سازگار با طیف وسیع سلایق مشتریان گرامی ارایه دهیم. تمامی این محصولات در مجموعه نوین پارتیشن تولید می شود و به همین دلیل قیمت تمام شده تا 30 درصد کاهش یافته و قیمت نهایی محصولات در مقایسه با سایر برندها ، کاملا رقابتی و اقتصادی است.

شیشه سکوریت نوین پارتیشن (یا شیشه نشکن) یکی از انواع شیشه های ایمن است که از طریق نوعی عملیات حرارتی ویژه ایجاد می شود. این عملیات حرارتی روی شیشه های معمولی انجام می شود ، و استحکام مکانیکی و همچنین مقاومت حرارتی آنها را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد و به این ترتیب آنها را به شیشه سکوریت تبدیل می کند.

شیشه سکوریت چیست؟ شیشه سکوریت (یا شیشه نشکن) یکی از انواع شیشه های ایمن است که از طریق نوعی عملیات حرارتی ویژه ایجاد می شود. این عملیات حرارتی روی شیشه های معمولی انجام می شود ، و استحکام مکانیکی و همچنین مقاومت حرارتی آنها را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد و به این ترتیب آنها را به شیشه سکوریت تبدیل می کند.

پارتیشن اداری نوین پارتیشن در دو نوع تک جداره و دو جداره تولید و اجرا می گردد. هر دو نوع پارتیشن اداری با توجه به سبک طراحی و متریال های بکار رفته در انواع مختلف گروه بندی می شود که در ادامه به بررسی جزئیات و قیمت هر یک پرداخته ایم. نوین پارتیشن با بیشترین تنوع در طراحی و تولید پارتیشن های اداری این امکان را فراهم نموده که با هر بودجه ای ، بهترین پارتیشن را متناسب با دفتر کار و نیازهای سازمانی خود انتخاب نمایید.


نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : جمعه 14 بهمن 1401
زمان : 21:44


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.