عشق و دوستی

انواع دوربین مداربسته کالا بست


همانطور که می دانید دوربین های پلاک خوان از نظر ظاهری در دسته ی دوربین های بالت دسته بندی می شوند و برای نصب آن ها در فضاهای باز می توانید از دکل دوربین مدار بسته استفاده کنید. دکل های دوربین مداربسته انواع مختلفی دارند و در ابعاد ارتفاع های مختلفی ساخته می شوند. برای سفارش ساخت و اطلاعات بیشتر در مورد انواع دکل دوربین مدار بسته می توانید به صفحه دکل دوربین مداربسته مراجعه کنید. دوربین مداربسته آنالوگ دوربین های مداربسته آنالوگ ساده ترین و قدیمی ترین نوع دوربین مداربسته هستند که اتصال با سیم و نصب آسانی دارند. دوربین مداربسته آنالوگ جزو دوربین مداربسته ارزان قیمت هستند. دوربین های مداربسته آنالوگ نسبت به دوربین های مداربسته تحت شبکه کیفیت تصویر پایین تری دارند. این دوربین ها از طریق کابل کواکسیال به دستگاه DVR متصل می شود و ضبط و نگهداری تصاویر توسط دستگاه DVR انجام می شود.

یکی از معایب دوربین های آنالوگ احتمال نویز گرفتن و قطع و وصل شدن تصویر در آن هاست که برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع می توانید به صفحه علت قطع و وصل شدن تصویر دوربین مدار بسته مراجعه کنید. دوربین های آنالوگ به دلیل تاخیر چند ثانیه ای در انتقال تصویر برای استفاده در محیط های پر رفت و آمد و کم نور مناسب نیستند. دوربین مداربسته آی پی دوربین مداربسته آی پی تحت شبکه در دو نوع بی سیم و با سیم تولید می شود و دارای کیفیت تصویر بالاتری نسبت به دوربین های آنالوگ هستند و قاعدتا قیمت دوربین مداربسته تحت شبکه از قیمت دوربین مداربسته آنالوگ بالاتر است.

 اتصال این دوربین ها از طریق دوربین مداربسته کالا بست شبکه می باشد و در برخی مدل های این دوربین ها امکان انتقال همزمان صدا و تصویر وجود دارد. تصاویر دوربین های مداربسته آی پی را می توانید در هر مکان و زمانی که باشید از طریق اینترنت به صورت زنده مشاهده کنید. این دوربین مداربسته برای طلافروشی و کارخانه ها مناسب بوده و می توانید از آن ها استفاده کنید. گاهی اوقات شرایطی پیش می آید که در محل کار خود حضور ندارید اما باید تصاویر زنده دوربین را ببینید. این دوربین ها در همچین مواردی کاربرد بسیار خوبی دارند. برای مشاهده مدل های مناسب کارخانه می توانید به صفحه دوربین مداربسته برای کارخانه مراجعه نمایید. دوربین مداربسته بی سیم دوربین مدار بسته بی سیم در دو نوع وای فای و تحت شبکه (آی پی) وجود دارد. دوربین های آی پی در محل نصب از طریق کابل شبکه به مودم متصل می شوند و از طریق مودم اینترنت تصاویر را ارسال می کنند اما دوربین های وای فای نیازی به کابل شبکه ندارند و فقط کابل برق نیاز دارند. از مزایای دوربین مداربسته بی سیم می توان به هزینه ی نصب پایین تر و راه اندازی آسان تر اشاره کرد.

قیمت دوربین مداربسته بالا است و در صورتی که نیاز به دوربینی با قابلیت های مشابه و قیمت مناسب تر دارید می توانید از دوربین های مینی اسپید دام استفاده کنید. دوربین مداربسته لامپی دوربین های مداربسته لامپی از نظر ظاهری همانند یک لامپ می مانند و در سرپیچ به جای لامپ بسته می شوند و برق خود را از سرپیچ لامپ که همان برق شهری است تامین می کنند. دوربین های مداربسته لامپی دارای زاویه دید وسیع و 360 درجه هستند و برای ذخیره تصاویر و فیلم ها از کارت حافظه (Micro SD) بهره می برند. هر دوربین مداربسته لامپی می تواند یک سالن نسبتا بزرگ تا حدود ۸۰ متر مربع را به طور کامل و با کیفیت بالا پوشش دهد. تصاویر دوربین لامپی را می توانید به صورت زنده از طریق موبایل و با اتصال به اینترنت و از طریق نرم افزار مربوطه در هر مکان و زمانی مشاهده کنید.


نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : چهار شنبه 24 خرداد 1402
زمان : 9:37
قیمت دوربین مداربسته کالا بست


دوربین مدار بسته خانگی استفاده از دوربین به عنوان یک سیستم نظارتی علاوه بر ارتقای امنیت به کاربر کمک می کند تا محیط مورد خواست خود (اعم از منازل مسکونی، مغازه، دفتر و سایر مکان ها) را تحت نظر داشته باشد که شامل موارد زیر می شود: دوربین مداربسته وای فای دوربین سیمکارتی دوربین مداربسته لامپی دوربین مداربسته بیبی کم دوربین بیسیم دوربین مداربسته صنعتی این دوربین ها برای مکان هایی که تعداد دوربین مورد نظر بیشتر از 4 عدد باشد استفاده می شود و شامل موارد زیر می باشد: دوربین مداربسته آنالوگ دوربین مداربسته دیجیتال دوربین مدار بسته تحت شبکه دوربین مداربسته اچ دی دوربین مدار بسته IP قیمت دوربین مدار بسته آنچه که در قیمت دوربین تاثیر گذار است کیفیت آن می باشد که یکی از عوامل مهم آن رزولوشن تصویر است که چند مگاپیکسل باشد و هرچقدر این عدد بالاتر برود کیفیت و بالتبع قیمت آن بیشتر می شود. موارد دیگر تاثیر گذار در قیمت انواع دوربین مداربسته جنس بدنه، دوربین دید در شب رنگی یا معمولی، دوربین دیجیتال یا آنالوگ، لنز و برد تصویر برداری آن هستند.

قیمت دوربین مداربسته

فروشگاه کالا بست که بورس دوربین مدار بسته ایران است علاوه بر تامین انواع دوربین موجود در بازار و ارائه خدمات نصب و تعمیر به تمام خرید های دوربین مداربسته از مجموعه خود یکسال گارانتی ارائه می نماید. علاوه بر گارانتی معتبر کالا بست مشتریان می توانند از تنوع بالای محصولات این مجموعه استفاده نموده و بهترین انتخاب مد نظر خود را داشته باشند. وجود طیف گسترده ای از دوربین مداربسته باعث شده تا خریداران در آن واحد توانایی مقایسه انواع دوربین را با یکدیگر داشته باشند و از تفاوت آنها مطلع گردند.

برای نصب دوربین لامپی می توانید به قسمت مقالات مراجعه نمایید. مشکلات رایج دوربین های مدار بسته هنگام استفاده و بهره برداری از سیستم های نظارت تصویری در بلند مدت، ممکن است مشکلات و اختلالاتی در سیستم انتقال تصویر به وجود بیاید. این سیستم ها نیازمند بازدید های دوره ای و چک شدن دارند تا کمتر با این مشکلات مواجه شوند. از جمله مشکلاتی که ممکن است در یک سیستم نظارت تصویری به وجود بیاید، ضبط نکردن دوربین مداربسته، قطع و وصل شدن تصویر دوربین مدار بسته، نویز گرفتنن سیستم انتقال تصویر و ...است. اگر سیستم دوربین مداربسته شما در ضبط کردن دچار مشکل شده است می توانید به صفحه دلیل ضبط نکردن دوربین مداربسته مراجعه کنید.


نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : چهار شنبه 24 خرداد 1402
زمان : 9:14
پایگاه خبری تیتر رفسنجان


پایگاه خبری تیتر رفسنجان در سال 1401 با شعار “تلاشی برای آگاهی ” به منظور اطلاع رسانی اخبار و رویداد های شهرستان رفسنجان راه اندازی شد. اگر میخواهید تمامی اخبار روز را لحظه به لحظه مشاهده کنید میتوانید از این سایت استفاده کنید دقت داشته باشید که این سایت برای تمامی خبر ها می باشد و شما میتوانید با استفاده از آن تمامی اخبار سیاسی، اجتماعی، ورزشی و ... را مطالعه بفرمایید.

اخبار رفسنجان را میتوانید با استفاده از سایت تیتر رفسنجان به صورت لحظه ای مشاهده کنید دقت داشته باشید که شما میتوانید بر روی تمامی پلتفرم های مختلف از این سایت استفاده کنید لازم به ذکر است که شما میتوانید به صورت روزانه اخبار مهم را در این سایت مشاهده کنید و میتوان گفت این سایت خبری جزء بروز ترین رسانه های خبری کشور می باشد.

دقت داشته باشید که در سایت تیتر رفسنجان https://titrrafsanjan.ir/ میتوانید تمامی عکس ها و فیلم های خبر ها را نیز مشاهده کنید و از آنها برای شبکه های اجتماعی خود نیز استفاده کنید. سایت تیتر رفسنجان برترین رسانه خبری کشور می باشد و یکی از ویژگی های مثبت آن که مخاطبان بسیاری زیادی را نیز به خود جذب کرده است آپدیت لحظه ای آن می باشد و شما میتوانید به عنوان یک پایگاه خبری مطمئن و بروز از آن استفاده کنید.


نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : شنبه 20 خرداد 1402
زمان : 23:29
دزدگیر اماکن کالا بست


اتصال بیسیم سنسورها دزدگیر های قدیمی فقط از سنسورهای با سیم استفاده می کردند اما با پیشرفت تکنولوژی و ورود سنسور بیسیم به مرور استفاده از سنسور سیمی کمرنگ شد. اپلیکیشن ارتباط با دستگاه این اپلیکیشن ها اغلب فقط برای راه اندازی اولیه هستند و برای ارتباط و ارسال فرمان به دستگاه و دریافت اطلاعات فقط از طریق سیم کارت کار می کنند و توانایی کار با اینترنت را ندارند. دزدگیر هوشمند دزدگیر اماکن SFA دزدگیر هوشمند SFA دزدگیر نسل جدید مانند مدل های قبل از خود به وسیله سنسورهایی که دارد تردد غیر مجاز و یا تغییر در وضعیت را به کاربر اطلاع می دهد اما تفاوت دزدگیر کلاسیک و هوشمند: قابلیت اتصال به اینترنت پنل مرکزی دزدگیر تحت شبکه قابلیت اتصال به اینترنت و ارسال و دریافت اطلاعات از طریق شبکه جهانی اینترنت را دارد. امکان ارتباط با کاربر از دو طریق سیمکارت و اینترنت این قابلیت باعث افزایش کیفیت، سرعت و قدرت عملکرد دزدگیر هوشمند می شود.

برخی از دزدگیر ها قابلیت اتصال به پلتفرم های هوشمند مانند WISESFA را دارند. حجم کمتر دستگاه با توجه به پیشرفته تر بودن دستگاه و استفاده از آی سی ها و قطعات SMD و کم حجم، بالتبع اندازه کلی دستگاه هم کوچک تر شده و علاوه بر زیبایی نصب آنرا راخت تر می کند. اپلیکیش اختصاصی اپلیکیشن دزدگیر های هوشمند این قابلیت را دارد که در بستر اینترنت از هرکجای دنیا با دستگاه ارتباط برقرار نموده و آنرا کنترل نمایند. انواع دزدگیر ساختمان تا اینجا مقایسه انواع دزدگیر اماکن را بررسی و آن را به دو دسته تقسیم کردیم: قابل اتصال به اینترنت و عدم اتصال به آن؛ اما هر کدام از این دزدگیرها ویژگی های دیگری نیز دارند: قابلیت اتصال سیمکارت به پنل دزدگیر اماکن کالا بست را تقریبا همه سیستم های امنیتی دارا هستند و ویژگی قابل تمایز محسوب نمی شود.


نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : پنج شنبه 18 خرداد 1402
زمان : 18:57
بهترین قیمت دزدگیر اماکن


دزدگیر اماکن

 دزدگیر اماکن بهترین انتخاب برای ارتقای امنیت محیط است که برای منزل، مغازه، باغ و ویلا مورد استفاده قرار می گیرد. دزدگیر اماکن اجزای مختلفی دارد که مهم ترین بخش آن پنل مرکزی دزدگیر است که به عنوان مغز سیستم امنیتی شناخته می شود. فروش عمده دزدگیر اماکن فروشگاه کالا بست بورس فروش دزدگیر اماکن و لوازم جانبی آن به صورت تکی و عمده در ایران است که با موجود نمودن تمام انواع برند ها و مدل های دزدگیر ساختمان موجود در بازار تلاش نموده تا به مشتریان خود برای بهترین انتخاب کمک نماید.

 قیمت دزدگیر اماکن

در انتخاب دزدگیر منزل باید به محل نصب دزدگیر، تعداد چشمی دزدگیر مورد نیاز، تعداد بلندگو، بی سیم یا باسیم بودن سنسورها، سیمکارتی و یا خط شهری بودن دزدگیر و تعداد شماره تلفن های مخاطبان توجه نمود و سپس برند یا مدلی را انتخاب نمود که از کیفیت لازم برخوردار بوده و سیستم را دچار خطا و اختلال نکند. دزدگیر اماکن سیم کارتی یا خط شهری؟ دزدگیر اماکن برای اطلاع رسانی به کاربر یا کاربران و نیز برای کنترل از راه دور نیاز به خط تلفن، سیمکارت و یا هردوی آنها دارد. منظور از دزدگیر منزل سیمکارتی این است که دزدگیر قابلیت اتصال سیمکارت را دارد. معمولا اکثر دزدگیرهای جدید سیم کارتی هستند و برخی از آنها علاوه بر سیمکارت به خط شهری هم وصل می شوند. دسته دیگری از دزدگیرهای نوین نیز هستند که علاوه بر اتصال سیمکارت قابلیت اتصال به اینترنت و کنترل دستگاه از طریق شبکه جهانی را دارا می باشند که آنها را با نام های دزدگیر هوشمند یا دزدگیر IOT می شناسند. دزدگیر اماکن بیسیم و وایرلس دزدگیر ساختمان با توجه به قابلیت های آن و اینکه اتصال سنسورهای آن به صورت سیمی است یا بیسیم و اینکه سیمکارتی است یا به خط شهری وصل می شود به دو دسته دزدگیر بی سیم و دزدگیر باسیم تقسیم می شوند. معمولا در کیفیت مشابه قیمت دزدگیر و لوازم سیمی ارزان تر است. انواع دزدگیر اماکن دزدگیر اماکن به لحاظ کیفیت و ویژگی انواع مختلفی دارد که هر کدام از آنها کارایی متفاوتی دارند و کاربر باید متناسب با نیاز و محیطی می خواهد آن را نصب نماید انتخاب نماید.


نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : پنج شنبه 18 خرداد 1402
زمان : 18:39
شرکت افزار پرداز هوشمند سورنا


شرکت افزار پرداز هوشمند سورنا از بدو تاسیس به صورت کاملا تخصصی در زمینه تامین لایسنس سیسکو برای محصولات مختلف نرم افزاری و سخت افزاری مرتبط با زیرساخت شبکه و امنیت اطلاعات فعالیت نموده و در حال حاضر به عنوان بزرگترین تامین کننده لایسنس در ایران، امکان تامین لایسنس برای تمامی برندهای مطرح و شناخته شده موجود در جهان در حوزه شبکه و امنیت را دارا می باشد.

امروزه تحلیل داده‌ها و وقایع شبکه ها بعنوان یکی از اقدامات ضروری جهت شناسایی آسیب پذیری‌ها و حفظ امنیت کاربران بحساب میاید. در همین راستا، لایسنس اسپلانک به شما این امکان را می دهد که داده‌های جمع‌آوری شده از مؤلفه‌های زیرساخت IT یا تجارت خود را جستجو ، تجزیه و تحلیل و تجسم کنید.

امروزه تحلیل داده‌ها و وقایع شبکه ها بعنوان یکی از اقدامات ضروری جهت شناسایی آسیب پذیری‌ها و حفظ امنیت کاربران بحساب میاید. در همین راستا، لایسنس Splunk به شما این امکان را می دهد که داده‌های جمع‌آوری شده از مؤلفه‌های زیرساخت IT یا تجارت خود را جستجو ، تجزیه و تحلیل و تجسم کنید. این نرم افزار داده‌هایی را از وب سایت‌ها ، برنامه‌ها ، حسگرها ، دستگاه‌ها و غیره در اختیار شما قرار می دهد.

رویکرد مدیریت لایسنس HP در اوایل تاریخ شرکت، دو مؤسس مراحل رسمی مدیریت را تایید کردند و HP اولین شرکتی بود که از رویکرد “مدیریت با هدف” استفاده کرد. Packard و Hewlett به “مدیریت با راه رفتن در اطراف” مشهور بودند، و تا آنجا که ممکن است، به منظور درک نحوه عملکرد این شرکت به بیشتر بخشها بدون قرار ملاقات یا جلسات برنامه ریزی شده، هر چند وقت یکبار مراجعه می کردند تا کارگران خط، بتوانند با مدیران در ارتباط باشند.

معرفی لایسنس سیسکو ISE نرم افزار امنیتی Cisco Identity Services برای کنترل و مدیریت اتصال و ورود کاربران شناخته می شود که با استفاده از آن میتوانید سیاستها و محدودیتهای مختلفی را جهت احراز هویت و صدور اجازه دسترسی به شبکه برای هر کلاینت اعمال نمایید.

لایسنس روتر سیسکو امروزه و با معرفی لایسنس اسمارت سیسکو، مشتریان باید پس از خریداری تجهیزاتی خود اقدام به گزارش دادن لایسنس Router خود به این شرکت نمایند. البته برروی روترهای بر مبنای IOS XE، مشتریان میتوانند با استفاده از راهکار Permanent License Reservation سیسکو و یا PLR License، تجهیزات خود را با استفاده از یک کد دائمی و منحصر بفرد

درباره Tenable نظارت مستمر شبکه را برای شناسایی آسیب‌پذیری‌ها، کاهش ریسک، اطمینان از انطباق و پاسخ به تهدیدات فراهم می‌کند. همچنین به تیم‌های فناوری اطلاعات کمک می‌کند تا آسیب‌پذیری‌های ابری را مدیریت کنند. Tenable می‌تواند به شما کمک کند تا یک برنامه امنیت ابری را طراحی کنید که به تیم‌های توسعه ‌دهنده و تیم‌های امنیتی سازمان شما برای حفظ امنیت و استانداردها، این امکان را می‌دهد سریع پیش بروند.

یکی از نرم افزارهای پرکاربرد در حوزه مانیتورینگ شبکه، ManageEngine License ( لایسنس ManageEngine ) می باشد. این نرم افزار با قابلیت استفاده در سطح بالا با بیش از ۴۰،۰۰۰ مشتری در سراسر جهان، از چارچوب های بزرگ مدیریت شبکه به حساب می آید.


نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : پنج شنبه 18 خرداد 1402
زمان : 1:11
خرید کلایمر تهران کلایمر


خرید کلایمر صفر تهران کلایمر، قدیمی ترین و معتبرترین شرکت کلایمری در ایران می باشد که از سال 1385 در این زمینه فعالیت می کند. در این شرکت، همه مدل از کلایمرهای موجود و روز دنیا برای خرید وجود دارد. که می توانید، متناسب با سلیقه و هزینه خود، آن ها خریداری کنید.

خرید کلایمر دست دوم این شرکت، علاوه بر فروش کلایمر های صفر به مشتریان خود، فروش کلایمر های دست دوم را نیز ارائه می دهد. پس اگر قصد خرید کلایمر دست دوم را نیز دارید. کافیست با این شرکت در تماس باشید. کلایمر های دست دوم این شرکت، که قبلا توسط این شرکت خریداری شده اند یا توسط خود این شرکت به فروش می رسند، همگی در حد صفر هستند.

خرید کلایمر تهران کلایمر داشتن سازه ای برای رسیدن به ارتفاعات از روزگار های قدیمی جزو نیاز های جوامع مختلف بوده تا اینکه بعد از جنگ جهانی دوم و تخریب شهر ها این نیاز بیشتر احساس شد تا مهندسین با طراحی های خود تلاش کردن سرعت،دقت و هزینه کار در ارتفاعات را کاهش دهند و بهترین ایده استفاده از داربست ها بود.

خرید کلایمر https://tehrankelaymer.com/Buy-Climber مدل اسپایدر، مست کلایمبر و اسکان کلایمبر برای پروژه های بسیار سنگین می باشد. که هزینه آن ها بسیار زیاد می باشد. اگر قصد خرید کلایمر خارجی را دارید، باز هم این شرکت، بهترین پیشنهاد برای شما می باشد. ما در این شرکت، همه کلایمر های خارجی را می توانیم برای شما فراهم کنیم.


نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : یک شنبه 14 خرداد 1402
زمان : 1:5
کیف پول لجر رمزیتال


خرید کیف پول لجر (Ledger) اگر از قدیمی های بازار رمز ارزها هستید، بدون شک نام ولت لجر به گوشتان خورده است. کیف پول لجر (Ledger) یکی از قدیمی ترین ولت های سخت افزاری معتبر است که در سال 2014 توسط یک شرکت فرانسوی به دنیای ارزهای دیجیتال معرفی شد. این کیف پول سرد به دلیل امنیت قابل قبول و قابلیت های کاربردی که داشت توانست خیلی زود نظر تریدرهای زیادی را به خود جلب کند.

در حال حاضر قیمت کیف پول لجر نانو ایکس در وب سایت رسمی Ledger، 149 دلار و قیت کیف پول لجر نانو اس معادل 59 دلار است. با توجه به اینکه امکان خرید مستقیم کیف پول لجر از کمپانی سازنده برای ایرانیان داخل کشور وجود ندارد، کاربران ایرانی نمی توانند انواع کیف پول سخت افزاری لجر را به همان قیمتی که در وب سایت اصلی کمپانی Ledger درج شده است، خریداری کنند.

کیف پول لجر رمزیتال یک کیف پول سخت افزاری ارزهای دیجیتال است که توسط کمپانی Ledger در فرانسه ساخته شده است. این کیف پول کلیدهای خصوصی شما را بر روی یک تراشه امن به صورت آفلاین نگه داری می کند. ولت سرد لجر ظاهری شبیه به یک فلش دارد و از درایوهای USB برای مدیریت رمز ارزها استفاده می کند. این ویژگی نفوذ هکرها و بدافزارها را به حداقل می رساند.

کیف پول نانو https://ramzital.com/ledger-products ایکس یک کیف پول سخت افزاری قیمت بالا است که قابلیت های متعدد زیاد و سطح امنیت بالایی دارد. این کیف پول مانند سایر محصولات کمپانی لجر نظیر لجر نانو اس، با استقبال زیاد سرمایه گذاران روبرو شد. امنیت بالای ولت سرد لجر ایکس و توانایی آن در دریافت و ارسال بیش از 1300 دارایی و توکن رمزنگاری شده باعث محبوبیت زیاد آن شده است.


نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : پنج شنبه 11 خرداد 1402
زمان : 1:50
مدیریت پروژه آنلاین بهتایم


نرم افزار مدیریت پروژه بهتایم، ارائه خدمت جدیدی از شرکت بهساد با بیش از ۲۱ سال‌ سابقه است. بهساد دارای سالیان متمادی تجربه در زمینه تولید نرم‌افزارهای مدیریت پروژه در سازمان‌ها و سطوح مختلف است. این موضوع باعث شده است که علاوه بر تسلط بر دانش تئوریک مدیریت پروژه، از لحاظ عملیاتی و تجربی نیز یکی از مجهزترین تیم‌های توسعه نرم‌افزارهای این حوزه محسوب شویم.

بهساد نرم افزار مدیریت پروژه آنلاین با سالیان متمادی تجربه در زمینه تولید نرم‌افزارهای مدیریت پروژه در سازمان‌ها و سطوح مختلف با ارائه بهتایم قصد دارد این تجربه را در راستای یاری رساندن به افراد و سازمان‌هایی که به دنبال بهبود بهره‌وری هستند، به کار گیرد.

نرم افزار کنترل پروژه بهتایم، ارائه خدمت جدیدی از شرکت بهساد با بیش از ۱۸ سال‌ سابقه است. بهساد دارای سالیان متمادی تجربه در زمینه تولید نرم‌افزارهای مدیریت پروژه در سازمان‌ها و سطوح مختلف است. این موضوع باعث شده است که علاوه بر تسلط بر دانش تئوریک مدیریت پروژه، از لحاظ عملیاتی و تجربی نیز یکی از مجهزترین تیم‌های توسعه نرم‌افزارهای این حوزه محسوب شویم.

گانت چارت (Gantt Chart) که معمولاً در مدیریت پروژه مورد استفاده قرار می‌گیرد، یکی از محبوب‌ترین و موثرترین روش‌های نمایش فعالیت‌ها (وظایف یا رویدادها) در طول زمان است. در سمت چپِ نمودار، لیستی از فعالیت‌ها و در قسمت بالا مقیاس زمانی مناسبی قرار می‌گیرد. هر فعالیت با یک نوار نشان داده می‌شود. موقعیت و طولِ نوار تاریخ شروع، مدت زمان و تاریخ پایان فعالیت را منعکس می‌کند.

نرم افزار گانت چارت آنلاین نرم افزارهای گانت چارت نسخه دسکتاپ مناسب مدیرانی هستند که دوست دارند به صورت جداگانه و بدون به اشتراک‌گذاری برنامه و زمانبندی، پروژه را برنامه‌ریزی کنند. اما نرم افزارهای گانت چارت آنلاین موجب سهولت در اشتراک‌گذاری می‌شوند و از برنامه‌ریزی مشترک پروژه پشتیبانی می‌کنند.

با ظهور این نرم افزارها، مدیران پروژه دریافتند که می‌توانند با نرم افزارهای گانت چارت راحت‌تر نمودارهای گانت خود را ایجاد و بروزرسانی کنند. در ابتدا بسیاری از مدیران پروژه از برنامه‌های دسکتاپ استفاده می‌کردند و بسیاری هنوز هم این کار را می‌کنند. اما امروزه نرم افزارهای گانت چارت آنلاین ایجاد شده‌اند.

بهترین نرم افزار مدیریت پروژه فارسی – بهتایم بهتایم نرم افزار مدیریت پروژه آنلاین فارسی است که برای مدیریت پروژه مجهز به امکانات متعددی است. در بهتایم می‌توانید پروژه‌ها، فعالیت‌ها و اعضای تیم را تعریف کنید، فعالیت‌ها را به اعضای تیم اختصاص دهید

دانلود نرم افزار مدیریت پروژه به شما امکان می‌دهد هر تعداد که در نظر دارید کاربر، پروژه و وظیفه تعریف کنید. این امکان را دارید که به کاربران دسترسی‌های متفاوتی بدهید. (‌‎با تعریف گروه کاربری در منوی Group) سپس، می‌توانید کاربران مناسب را به پروژه‌ها / وظایف اختصاص دهید و به اعضای تیم خود اجازه دهید زمان صرف شده بر روی وظایف خود را پیگیری کنند.

 


نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : چهار شنبه 3 خرداد 1402
زمان : 1:14
نوین پارتیشن


پارتیشن شیشه ای با توجه به نوع فریم، شیشه و یراق آلات در انواع مختلف تولید و قیمت گذاری می شود که در این صفحه از وبسایت نوین پارتیشن به توضیحات کامل در خصوص پارتیشن شیشه ای و قیمت آن پرداخته ایم. قیمت پارتیشن شیشه ای درج شده در سایت به روز بوده و شامل کلیه هزینه ها ( هزینه متریال ، یراق ، حمل و نصب ) می باشد.

پارتیشن شیشه ای تک جداره بیشتر مناسب دفاتر کار مدرن و نیمه مدرن می باشد و اگر سبک دکوراسیون شما بصورت کلاسیک هست ، ممکن است گزینه مناسبی نباشد. برای دفاتر کار با دکوراسیون کلاسیک پارتیشن های چوبی و ام دی اف گزینه های مناسبتری هستند. همچنین درصورت انتخاب پارتیشن ام دی اف برای سبک مدرن ، می بایست از رنگ های مناسب با دکوراسیون مدرن برای ام دی اف استفاده شود. ام دی اف های شرکت تیسان ، و پاک چوب و پدیده با فینیشینگ استون ، گزینه های بسیار مناسبی برای سبک مدرن می باشد که در طیف رنگ گسترده موجود می باشد.

رنگ فریم پارتیشن شیشه ای فریم های تولید شده توسط نوین پارتیشن در سه رنگ مشکی ، سفید و رنگ آلومینیوم موجود می باشد. انتخاب رنگ فریم بستگی به سلیقه مشتریان عزیز دارد ، اما از نظر اصول طراحی دکوراسیون ، بهتر است رنگ فریم ، مخالف رنگ محیط انتخاب شود. در صورتیکه سقف و دیواره ها و یا کف محل ، رنگ تیره باشد برای فریم رنگ روشن و در صورتیکه سقف و دیواره ها و کف رنگ روشن باشد ، بهتر است برای فریم رنگ مشکی انتخاب گردد. هم رنگ بودن فریم با رنگ محیط ، جذابیت پارتیشن را کم می کند.

تقریبا در تمامی پارتیشن های شیشه ای موجود در بازار ایران از شیشه سکوریت استفاده می شود. در پارتیشن فریم لس از شیشه سکوریت 10 میل و در پارتیشن های دوجداره آلومینیوم و شیشه از شیشه سکوریت 6 میل استفاده می شود. سکوریت کردن فرآیندی است که مقاومت شیشه را 6 الی 8 برابر بیشتر می کند و درصورت شکستن به تکه های کوچک ایمن تبدیل می بشود. بعد از سکوریت شدن شیشه هیچ تغییری روی شیشه نمی توان ایجاد کرد.


نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : جمعه 29 ارديبهشت 1402
زمان : 1:43


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.