عشق و دوستی

چگونه پاستای مرغ و اسفناج درست کنیم


چگونه پاستای مرغ و اسفناج درست کنیم؟

 

به گزارش رها نیوز مواد لازم برای پاستای مرغ و اسفناج برای 4 نفر :

 

چگونه پاستای مرغ و اسفناج درست کنیم؟

 

طرز تهیه پاستای مرغ و اسفناج :

 

در یک قابلمه مقداری آب بریزید و آن را روی حرارت قرار دهید تا جوش بیاید، سپس پاستا را همراه با کمی نمک و روغن داخل آن بریزید. وقتی پاستا نرم شد، آن را آبکشی کرده، کنار بگذارید.در این میان تکه های مرغ را آغشته به نمک و فلفل کنید، سپس آنها را در یک تابه با مقداری روغن تفت دهید.

 

چگونه پاستای مرغ و اسفناج درست کنیم؟

 

در یک تابه دیگر مقداری روغن بریزید و آن را روی حرارت قرار دهید. حالا اسفناج ریز خرد شده را داخل آن کمی تفت دهید. بعد از آنکه تکه های مرغ کاملا پخت، آنها را به اسفناج اضافه کرده، هم بزنید، سپس زیر حرارت را خاموش کنید.در کاسه ای، ریحان خرد شده را با سیر رنده شده،

 

چگونه پاستای مرغ و اسفناج درست کنیم؟

 

روغن زیتون و کمی نمک و فلفل خوب مخلوط کنید تا سس یکدستی حاصل شود، سپس آن را کنار بگذارید.پاستای پخته را داخل ظرف مورد نظرتان بریزید. مخلوط مرغ و اسفناج را هم روی آن بریزید. در انتها سسی را که آماده کرده‌اید روی مواد بریزید و به آرامی هم بزنید تا سس به خورد مواد برود. حال این غذا را می توانید هم گرم و هم سرد سرو کنید.

 

چگونه پاستای مرغ و اسفناج درست کنیم؟

 

The post چگونه پاستای مرغ و اسفناج درست کنیم؟ appeared first on رها نیوز.



لینک مطلب



:: برچسب‌ها: چگونه پاستای مرغ و اسفناج درست کنیم,
نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : جمعه 28 خرداد 1395
زمان : 22:58
چه کفشی مناسب پای ما است


چه کفشی مناسب پای ما است؟

تفریحی و سرگرمی

 

چه کفشی مناسب پای ما است؟

چه کفشی مناسب پای ما است؟ 

انتخاب کفش مناسب برای پا که قلب دوم ما هم هست بسیار مهم است . کفش اول باید راحت و مناسب پای ما باشد و بعد باید به زیبایی کفش توجه شود اما معمولا برعکس عمل می شود . کامبیز نصیری راد، پژوهشگر و مدرس دانشگاه علمی کاربردی طراحی و تولید کفش درباره خصوصیات لازم برای خرید یک کفش مناسب گفتگویی انجام داده که با هم میخوانیم .

 

یک کفش خوب باید بتواند از پاها حمایت کند و این گزینه باید قبل از هر چیزی مورد توجه قرار گیرد. در مرحله بعد راحتی قرار دارد تا فرد بتواند به تمام فعالیت‌های خود دست یابد اما این راحتی پارامترهای مختلفی دارد. او در ادامه افزود: متاسفانه امروز در ایران خرید کفش ابتدا روی گزینه راحتی انجام می‌شود در حالیکه این مساله در مراحل پایانی قرار دارد.

 

این مدرس دانشگاه علمی کاربردی تصریح کرد: برای انتخاب یک کفش مناسب بهتر است فرد هر دو لنگه آن را امتحان کند و با آن چند گام راه برود به همین خاطر عجله در انتخاب کفش معنا ندارد.

چه کفشی مناسب پای ما است؟

نصیری راد توضیح داد: فرد باید برای انتخاب کفش مناسب روی پاشنه، پنجه و پهلوی کفش بایستد زیرا واکنش کفش در این مواقع بیانگر کارآمد بودن آن است.

 

در ادامه فرد باید انگشت‌های پای خود را داخل کفش باز کند و ببیند تا چه امکان این کار برای او فراهم می‌شود. او بیان کرد: تا کردن کفش به صورت ۱۸۰ درجه یکی دیگر از کارهایی است که می‌توان برای چک کردن میزان سختی یا نرمی کفش به کار برد. این گزینه‌ها باید به صورت ۵۰ درصد باشد یعنی یک کفش نباید کاملا شل یا خشک باشد.

 

در انتخاب کفش‌های ورزشی می‌توان با آن چند گام تند برداشت و یا بالا و پایین پرید زیرا این امکان در چنین کفش‌هایی باید لحاظ شده باشد. این کارشناس زمان خرید کفش را مهم خواند و گفت: زمان خرید کفش بسیار مهم است زیرا پا در هر فردی به دلیل گردش خون و سیستم لنفاوی تا عصر کمی باد می‌کند و یک سایز بزرگتر می‌شود.

 

این اتفاق به صورت نرمال در هر فردی رخ می‌دهد لذا خرید کفش در صبح مساوی با تنگی آن است. نصیری راد ادامه داد: این مساله که کفش به مرور زمان جا باز می‌کند یک دروغ است که از سوی اغلب فروشندگان بیان می‌شود و زیرا اگر چنین اتفاقی رخ دهد و کفش جا باز کند به پا آسیب می‌رساند.

 

یعنی پا در روند باز کردن کفش دچار فشار و آسیب می‌شود و به مرور آسیب‌های عروقی، انقباض عضلات و خشکی تاندون‌ها را به دنبال دارد و حتی در مواردی باعث آسیب به سیستم عصبی نیز می‌شود.

 

او درباره استاندارد بودن کفشهای خارجی گفت: در تمام دنیا هر کسی بر اساس علم و تجربه به فعالیت می‌پردازد زیرا سیستم نظارتی گسترده است لذا اگر کفش به پای خریدار آسیب بزند او می‌تواند از آن برند شکایت کند و رسما کسب و کار فرد را به تعطیلی بکشاند اما در ایران حقوق مصرف کننده مشخص نیست و افراد حق و حقوق خود را نمی‌دانند.

 

این کارشناس بیان کرد: وقتی یک متخصص برای طراحی یک کفش مشغول به کار باشد نیازی نیست که مردم استانداردهای ارگونومی پا را بدانند زیرا اگر تولیدکننده مهارت و علمی کافی داشته باشد خود این کار را انجام می‌دهد اما متاسفانه در ایران هم تولیدکننده و هم مخاطب نسبت به جوانب امر بی اطلاع هستند به همین خاطر صرفا ظاهر کفش را ملاک قرار می‌دهند.

 

نصیری راد کفش را یکی از مهمترین بخش‌های پوشاک خواند و گفت: کفش بر خلاف سایر پوشاک تنها قطعه‌ای است که وزن انسان را تحمل می‌کند به همین خاطر راحتی، انعطاف و جنس آن بسیار مهم است ضمن اینکه داشتن امکان تنفس برای پا اهمیت خاصی دارد.

 

او توضیح داد: پا هر روز بدون انجام فعالیت خاصی به اندازه یک تخم مرغ عرق می کند حال اگر جنس کفش از مواد مصنوعی باشد این میزان عرق در خود کفش باقی می‌ماند و باعث ایجاد تاول و میخچه می‌شود. این در حالی است که برخی از تولیدکنندگان از روی ناآگاهی تنها رویه کفش را با چرم طبیعی کار می‌کنند لذا باز هم مشتریان با این مشکل رو به رو می‌شوند.

 

 چرا رسانه‌ها به مساله کفش به عنوان یکی از مهمترین مسائل برای حفظ سلامتی جامعه نمی‌پردازند متاسفانه همین سکوت‌ها باعث شده که افراد کفش طبی را با کفش راحتی اشتباه می‌گیرند در حالیکه کفش طبی برای درمان ناهنجاری‌هاست و متاسفانه عملا در ایران چیزی به نام کفش طبی وجود ندارد.

 

قطعا وقتی اطلاعات مردم از استانداردهای موجود بالا برود تولیدکننده نیز مجبور به رعایت آن می‌شود. نصیری راد ادامه داد: متاسفانه تولیدکننده‌های داخلی از کارشناسان این عرصه استفاده نمی‌کنند و صرفا داشتن اطلاعات فنی را برای کار کافی می‌دانند در حالیکه این فکر سنتی کاملا غلط است.

 

متاسفانه اغلب کفش‌های موجود در بازار ایران بی نام و نشان هستند چرا که برندسازی انجام نشده به همین خاطر کار برای مشتری سخت‌تر هم شده است البته برخی برندها نیز در ایران صرفا به ظاهر توجه می‌کنند و اساسا مسائل و مشکلات تکنیکی کفش را نمی‌بینند.

 

این موارد همه ناشی از عدم نظارت و توجه بیش از حد به سود است در حالیکه اگر خریدار حق و حقوق خود را بداند این مشکلات رخ نمی‌دهد.

 

 متاسفانه ما در عرصه طراحی کفش نیز با مشکل شدید کپی برداری از برندهای معتبر رو به رو هستیم زیرا طراح‌های صنعتی و هنری صرفا به فکر بخش‌های زیبایی شناسی هستند و حتی نمی‌دانند که آیا این طرح‌ها قابلیت اجرایی دارد یا نه از طرف دیگر تولیدکننده‌ها نیز قابلیت ریسک کردن ندارند و ترجیح می‌دهند روی مدل‌هایی که آزمون خود را پس داده و در تمام دنیا به فروش می‌رسد کار کنند.

 

نصیری راد با اشاره به مشکلات عدم شکل گیری کار گروهی در ایران گفت: مشکل عدم کار گروهی وجود دارد اما ظاهرا هیچ تلاشی هم در این عرصه نشده است یعنی هم طراح و هم تولیدکننده هیچ تمایلی به حرکت ندارندو ما با یک بازار سرد رو به رو هستیم در حالیکه این بخش یک کار اصولی می‌طلبد لذا باید بزرگان صنعت کفش وارد عمل شوند.



:: برچسب‌ها: چه کفشی مناسب پای ما است,
نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : جمعه 28 خرداد 1395
زمان : 22:57
عکس های پروفایل اینستاگرام دوستانتان را با کیفیت بالا دانلود کنید


عکس های پروفایل اینستاگرام دوستانتان را با کیفیت بالا دانلود کنید + آموزش

آموزش

 

اگر شما هم می خواهید عکس های پروفایل اینستاگرام دوستان خود را حتی در صورت “Private” بودن ببینید حتما این گزارش را بخوانید.

عکس های پروفایل  اینستاگرام دوستانتان را با کیفیت بالا دانلود کنید + آموزش

اما اگر شما نیاز دارید تا عکسها با وضوح اصلی را دانلود کنید، می توانید نرم افزار InstaPP  را بر روی اندروید و یا ایفون خود نصب کنید.

این برنامه نه تنها عکسها با وضوح کامل را برایتان دانلود خواهد کرد، بلکه برای دانلود، نیاز به داشتن اکانت اینستاگرام هم ندارید. وحتی اگر کاربر اینستاگرام پروفایلش را روی “Private” هم تنظیم کرده باشد باز هم شما قادر به دانلود عکس پروفایل خواهید بود. 

آموزش دانلود عکس های پروفایل اینستاگرام با اپلیکیشن InstaPP :

 ابتدا اپلیکیشن InstaPP را دانلود کنید و بعد از نصب، آن را باز کرده و یوزرنیم شخص مورد نظر را در قسمت جستجو در بالای صفحه تایپ نمایید و روی Go کلیک کنید. ظرف چند ثانیه عکس پروفایل مورد نظر با وضوح اصلی و کامل در صفحه ظاهر خواهد شد.



:: برچسب‌ها: عکس های پروفایل اینستاگرام دوستانتان را با کیفیت بالا دانلود کنید,
نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : جمعه 28 خرداد 1395
زمان : 22:56
حضور یک خانم در تمرینات استقلال


the_presence_of_a_woman_in_exercise_independence.jpg

سلامت و پزشکی

استقلالی ها در شروع دور جدید تمرینات شان به کمپ ناصر حجازی رفتند و فراخوان دعوت از هواداران هم گذاشته بودند.

 

یک خانم در تمرینات استقلال:

تمرینات استقلال با مربی جوانش از عصر پنجشنبه در کمپ حجازی تهران استارت خورد. آبی ها که با مسئولان ورزشگاه های کارگران و شماره 2 آزادی برای شروع تمرینات شان به توافق نرسیده بودند، در کمپ اختصاصی خودشان کار را آغاز کردند تا برای فصلی جدید آماده شوند. در این تمرین استقبال زیادی از علی منصور و ستاره های جدید تیم شده بود. به دلیل شلوغی کمپ، چند خانم هوادار خوش شانس هم این فرصت نصیب شان شد تا تمرین تیم را از نزدیک ببینند.

این خانم یکی از خانم های خوش شانس علاقمند به فوتبال است که امروز به کمپ ناصرخان حجازی وارد شد.

عکس یک خانم در تمرینات استقلالعکس یک خانم در تمرینات استقلال



:: برچسب‌ها: حضور یک خانم در تمرینات استقلال,
نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : جمعه 28 خرداد 1395
زمان : 22:55
عکس های جدید سام نوری خرداد 95


sam-nouri.jpg

 

سام نوری خرداد 95

عکس های جدید سام نوری خرداد 95

عکس جدید سام نوری

عکس جدید سام نوری

تا لود شدن  عکس  شکیبا باشید

در صورت باز نشدن عکس رو عکس  راست کلیک کرده و گزینه Show Picture را بزنید .دقت داشته باشید که عکس در سایز کوچکتر قرار گرفته است , برای مشاهده سایز اصلی عکس  و ذخیره روی کامپیوتر از Save Target As مرورگر خود استفاده کنید.

عکس جدید سام نوری

عکس جدید سام نوری

لینک مطلب



:: برچسب‌ها: عکس های جدید سام نوری خرداد 95,
نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : جمعه 28 خرداد 1395
زمان : 22:54
۴۰ راهکار اُنس کودکان با امام زمان


۴۰ راهکار اُنس کودکان با امام زمان(عج)

 

با داشتن پیشوایانی کامل و اسوه‌ هایی جامع برای یک زندگی سراسر موفقیت و آرامش، نیازی به الگوهای کاذب و نمادین نیست؛ به شرط آن‌ که نسل نو، امام و پدران معنوی خود را به نیکی بشناسند.

به گزارش مشرق، الگوهای شرقی و غربی، امروزه کودکان ما را در محاصره خود قرار داده ‌اند. این الگوهای ساختگی و افسانه ‌ای که با جذاب ‌ترین و اثربخش‌ ترین روش ‌های علمی و فنی به خانه ‌های ما وارد شده ‌اند، دل و جان فرزندان ‌مان را تسخیر کرده و ذائقۀ روانی آن ‌ها را تحت تأثیر خویش قرار داده ‌اند. قاب شیشه ‌ای که از درون آن کودکان ما به تماشای فیلم ‌ها، بازی‌ های رایانه ‌ای و اطلاعات انبوه اینترنتی می‌ نشینند، می ‌تواند دل و جان فرزندان ما را وام‌ دار خود کند. در چنین هجمه همه ‌جانبه ‌ای، لازم است طرحی نو در انداخت و قبل از آن ‌که گمراهان به دنیای کودکان وارد شوند، چشمه ‌های جوشان معنویت و احساس خوش همراهی با امام معصوم را در وجودشان نشاند. با داشتن پیشوایانی کامل و اسوه‌ هایی جامع برای یک زندگی سراسر موفقیت و آرامش، نیازی به الگوهای کاذب و نمادین نیست؛ به شرط آن‌ که نسل نو، امام و پدران معنوی خود را به نیکی بشناسند و ارتباط عاطفی شایسته را تشکیل دهند. راهکارهای ایجاد انس میان کودکان و آخرین ذخیره خدا که هماهنگ با روان ‌شناسی کودک طراحی شده ‌اند.

اطلاعات خود را درباره حضرت افزایش دهید.

برنامه مطالعه منظمی برای شناخت بیشتر امام زمان‌ عجل ‌الله ‌تعالی ‌فرجه ‌الشریف داشته باشید.

بخشی از کتابخانۀ شما و کودک ‌تان را کتاب ‌هایی با موضوع مهدویت تشکیل دهد.

اطلاعات کودک خود را درباره امام معصوم‌ علیه ‌السلام افزایش دهید.

 نرم ‌افزارهای مهدوی مناسب را شناسایی کرده و خریداری نمایید.

 نواها و نغمه ‌های مهدوی را در تلفن همراه و خودرو خود داشته باشید و به تناسب از آن ‌ها استفاده کنید.

داستان کسانی که با حضرت ارتباط داشته ‌اند را بخوانید و برای فرزندان نقل کنید.

احترام به امام را به کودکان خود یاد دهید. مانند بلند شدن به احترام نام خاص حضرت.

 خودتان را آماده پاسخ ‌گویی به سؤالات کودکان درباره امام ‌شان نمایید.

 امام را به عنوان پدری مهربان که به همه کودکان توجه دارد، معرفی کنید.

 از کودک خود بخواهید که برای امام خویش دعا کند.

 زمینه ‌ای را فراهم کنید تا کودک برای سلامت حضرت، به دست خود صدقه بدهد.

 از تابلوها و پوسترهای زیبای مهدوی در اتاق کودک استفاده کنید.

 به کودک خود بیاموزید که امام در هر زمانی قابل دسترسی است و سلام و دعای او را می ‌شنود.

 به کودک خود بگویید که در مقابل دعای تو، امام هم برایت دعا می ‌کند.

 به هیچ وجه کودک را با جملاتی که ترس از امام و نگرانی جدا شدن از حضرت را تداعی می ‌کند، روبرو نکنید: مانند: دیگر امام به تو توجه نمی ‌کند؛ دیگر تو را دوست نخواهد داشت!.

 زمانی آموزش شما درباره امام مهدی‌ عجل ‌الله ‌تعالی ‌فرجه ‌الشریف سودمندتر خواهد بود که خود، پدر و مادری مهربان و آگاه باشید.

 با تأمین دیگر نیازهای کودک مانند نیاز به بازی و هیجان، آموزش ‌های خود را اثربخش ‌تر کنید.

 با فراهم کردن یک زندگی خوب و زیبا، مهدویت را برای کودکان دلنشین کن.

 از زیاده ‌روی در آموزش و ایجاد انس پرهیز کنید.

 ظرفیت کودک را در همراهی با این موضوع در نظر بگیرید.

 از افراط ‌های کودک در ارتباط با امام خود جلوگیری کنید.

 بگذارید همیشه عطش مهدوی در کودک زنده بماند.

 از طولانی کردن جلسه ‌های مهدوی پرهیز کنید.

 در محفل ‌های مهدوی مانند پایان دعای ندبه و جشن ‌های نیمه شعبان یا روز امامت حضرت، به کودکان هدیه دهید.

 در مهمانی ‌ها و محفل ‌های خانوادگی، از امام زمان‌ عجل ‌الله ‌تعالی ‌فرجه‌ الشریف هم یاد کنید.

 از کودک بخواهید در برخی مناسبت ‌ها، شعر یا داستانی کوتاه درباره امام زمان‌ عجل ‌الله‌ تعالی ‌فرجه ‌الشریف بخواند.

 به کودک خود در تهیه روزنامه دیواری با موضوع مهدوی کمک کنید.

 از سفرهایی با موضوع مهدوی مانند جمکران استفاده کنید.

 به کودک خود بیاموزید که راه دوستی با امام زمان‌ علیه ‌السلام، انجام کارهای خوب و خوب بودن است.

 از کودک بخواهید که نامه ‌ای برای امام خود بنویسد و به او اطمینان دهید که امام از محتوای نامه باخبر می ‌شود.

 از روزهای ظهور امام زمان‌ عجل ‌الله ‌تعالی ‌فرجه ‌الشریف و زندگی خوش آن دوره برای کودکان حرف بزنید.

 زندگی روزمره کودک را با موضوع مهدویت پیوند زنید؛ به عنوان مثال: وقتی خوب درس می ‌خوانی، یک قدم برای کمک به امام خود نزدیک ‌تر می ‌شوی؛ چون یاران امام باید دانا باشند.

 دوستانی همسو و خانواده‌ هایی با گرایش ‌های مهدوی را شناسایی و با آنان ارتباط بگیرید.

 از محبت ‌های امام به یاران و شیعیان خود که در کتاب ‌های معتبر آمده است، صحبت کنید.

 برخی از سخنان امام را حفظ کنید و برای کودک درباره آن توضیح دهید.

 به کودک فرصت دهید تا درباره احساس خود نسبت به امام زمان‌ علیه ‌السلام صحبت کند.

 از نام ‌های حضرت برای نامگذاری کودکان خود استفاده کنید و معنای آن ‌را برای کودکان توضیح دهید.

 به گونه ‌ای رفتار کنید که کودک از داشتن نام انسانی کامل مانند امام عصر‌ علیه ‌السلام، به خود افتخار کند.

 به کودک خود یاد دهید که هر روز هدیه‌ ای برای امام مهدی‌ عجل ‌الله ‌تعالی ‌فرجه ‌الشریف بفرستد. هدیه کودک شما می‌ تواند این جمله زیبا باشد که شما معنا و اثر آن ‌را برایش توضیح داده ‌اید: «اللّهم صلّ علی محمد و آل محمد و عجّل فرجهم»

تهیه و تنظیم: حجت الاسلام ابراهیم اخوی روانشناس



:: برچسب‌ها: ۴۰ راهکار اُنس کودکان با امام زمان,
نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : جمعه 28 خرداد 1395
زمان : 22:53
جلوگیری از حوادث در خانه 3


جلوگیری از حوادث در خانه 3

پزشکی و سلامت

 


16- مواد قابل اشتعال را در جایی نگهداری کنید که دور از دسترس کودک باشد و خودتان نیز زمانی که با اینگونه مواد کار دارید با احتیاط کامل عمل نمایید. بنزین، پارافین و نفت از جمله این مواد هستند. 
17- اتو را از دسترس کودکان دور نگهدارید. ضمنا سیم اتو و دیگر وسایل برقی را مرتبا کنترل کنید که جایی از سیم لخت نباشد.
18- آب شیر حمام را مستقیما بر روی طفل نریزید و اول شیر آب سرد را باز کنید.
19- وسایلی را که باعث خفگی طفل می شود از محیط او دور کنید. مثل کمربند، پاکتهای پلاستیکی، پارچه های طویل که با گره زدن، گره باز نشود. اسباب بازیهای ریز مثل توپهای ریز پلاستیکی و یا تیله مخصوصا بعضی از اسباب بازیهای صدا دار که داخل آنها تیله های کوچکی برای ایجاد صدا وجود دارد را به کودک ندهید چون به دهان خود می گذارد و ممکن است آنها را قورت دهد و یا راه تنفسی او را مسدود سازد. در موقع خوردن میوه هایی که هسته دارد نیز کاملا با احتیاط عمل کنید و دسته را بیرون بیاورید و از دادن تنقلات ریز مثل نقل، بادام، فندوق به کودکان زیر 3 سال خودداری کنید و در صورت نیاز حتما آنها را به صورت پودر در بیاورید و به او بدهید.
20- دور حوض و یا استخر و یا گودالهای آب را نرده بکشید تا باعث غرق شدن کودک دلبندتان نشوید.
21- بچه ها را در وان حمام تنها نگذارید که وان نیز موجب غرق شدن بچه ها می شود.
22- از نزدیک شدن بچه ها به اتومبیل، دوچرخه، موتور و دیگر وسایل نقلیه جلوگیری کنید و از همان دوران کودکی آموزشهای لازم را به او بدهید.
23- همچنین از نزدیک شدن کودکان به حیوانات حتی حیوانات اهلی جلوگیری کنید زیرا ممکن است بچه را گاز بگیرند نوک و یا لگد بزنند و این خود موجب آزار طفل است.
24- در موقع یخ بستن زمین در فصل سرما از سر خوردن بچه ها روی یخ و برق جلوگیری کنید.
25- در صورت بروز هر گونه حادثه ای خونسردی خود را حفظ کنید و کودک را به اولین مرکز درمانی برسانید.



:: برچسب‌ها: جلوگیری از حوادث در خانه 3,
نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : جمعه 28 خرداد 1395
زمان : 22:52
جام بزرگ نايب قهرمان تفنگ سه وضعيت تورنمنت فرانسه شد


جام بزرگ نايب قهرمان تفنگ سه وضعيت تورنمنت فرانسه شد




جام بزرگ نايب قهرمان تفنگ سه وضعيت تورنمنت فرانسه شد



لینک



:: برچسب‌ها: جام بزرگ نايب قهرمان تفنگ سه وضعيت تورنمنت فرانسه شد,
نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : جمعه 28 خرداد 1395
زمان : 22:52
هدفون های تو گوشی


هدفون های تو گوشی

پزشکی و سلامت

 

 

بهتر است از استفاده از هدفون های توگوشی خودداری کنید چون باعث آسیب های خطرناکی برای شنوایی تان خواهند شد که یکی از آن ها ناشنوایی می باشد

 کارشناسان هشدار می دهند استفاده از هدفون هایی که کاملاً داخل گوش قرار می گیرند و با نام تجاری هدفون های تو گوشی شناخته می شوند از علل اصلی بروز ناشنوایی در افراد است.

متخصصان شنوایی اعتقاد دارند این وسیله به دلیل نزدیکی بیش از حد به پرده گوش می تواند سروصدایی بیش از حد مجاز تولید و آسیبی غیر قابل بازگشت به این عضو از بدن وارد کند.

کارشناسان بر این اساس به افراد برای آسیب کمتر به گوش توصیه می کنند از هدفون های قدیمی که روی گوش نصب می شود استفاده کنند و هدفون های تو گوشی را طولانی مدت مورد استفاده قرار ندهند. هدفون های نسل قدیمی به دلیل آزاد گذاشتن حلزون  گوش برای تبادل هوا و صوت با محیط خارج به گوش فشار کمتری می آورند.

متخصصان در عین حال برای حفظ سلامت گوش در عصر حاضر توصیه می کنند افراد بلندی صدای دستگاه ها، تلفن همراه، mp3 player، تبلت و سایر وسایل پخش  کننده صدا را از 60 درصد افزایش ندهند ، طریقه امتحان امن بودن صدای این وسایل بدینگونه است که اطرافیان در فاصله کمتراز 40 سانتی متری از فرد نتوانند صدای پخش شده از هدفون را بشنوند.

از دیگر توصیه های سلامتی در خصوص گوش، استراحت دادن به آن پس از هر 60 دقیقه گوش دادن به موسیقی یا فایل های صوتی به میزان نیم ساعت است، اگر فرد تنها یکسال هر روز با صدای بلند توسط هدفون به موسیقی گوش دهد خیلی زود با مشکلات شنوایی و دشواری در تشخیص صوت ها مواجه می شود.

گفتنی است، تمیز کردن با احتیاط داخل گوش توسط دستمال یا گوش پاک کن و عدم استفاده از هدفون سایر افراد در جلوگیری از بروز عفونت های گوش میانی بسیار موثر است.



:: برچسب‌ها: هدفون های تو گوشی,
نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : جمعه 28 خرداد 1395
زمان : 22:51
دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام گلایه


دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام گلایه

 بازدید  ۲۴ خرداد ۱۳۹۵  آهنگ های محسن ابراهیم زاده
 
like(7)Dislike(0)
Mohsen Ebrahimzadeh - Gelaye

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای محسن ابراهیم زاده به نام گلایه با لینک مستقیم
دانلود آهنگ گلایه از محسن ابراهیم زاده
ترانه و آهنگ : محسن ابراهیم زاده | تنظیم : مصطفی مومنی
دانلود آهنگ گلایه با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه بیوگرافی و متن آهنگ

Download New Music Mohsen Ebrahimzadeh – Gelaye

 

متن آهنگ محسن ابراهیم زاده گلایه

ما هردمون عاشقه همدیگه شدیم چی باعث شد که از هم دلزده شدی
غرورتم خوبه با اینکه بیقراریا سینتو می وبه
ما هردمون عاشقه همدیگه شدیم خودخواهی کاری کرد که دلزده شدیم
تقصیره هیشکی نیست دلی که مغروره واسه عاشق دیگه دل نیست
دیگه از دنیا و عشق از همه دلگیرم
من از هر چی که اسمش عشقه فاصله میگیرم
دیگه جای کاغذ و خودکار نیست تویه این خونه
جای خالیه ما هر شب خاطره می مونه , می مونه
♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده بنام گلایه

♫♫♫♫♫♫
گله نداره دلم بیقرارم دیگه کاری به دله تو ندارم فقط از تو یه مشت خاطرات بد دارم
تو با دله عاشقم بد کاری کردی آخه داری تو پی چی میگردی
با چه رویی دوباره میتونی برگردی
دیگه از دنیا و عشق از همه دلگیرم
من از هر چی که اسمش عشقه فاصله میگیرم
دیگه جای کاغذ و خودکار نیست تویه این خونه
جای خالیه ما هر شب خاطره می مونه , می مونه
گله نداره دلم بیقرارم دیگه کاری به دله تو ندارم فقط از تو یه مشت خاطرات بد دارم
تو با دله عاشقم بد کاری کردی آخه داری تو پی چی میگردی
با چه رویی دوباره میتونی برگردی



لینک های دانلود آهنگ :

 
DOWNLOAD 
MP3 128kb
 
 


:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام گلایه,
نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : جمعه 28 خرداد 1395
زمان : 22:47


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.